Wielsbeeks N-VA verkiezingskandidaat Wout Verheye sluit aan bij Jong N-VA UGent

Op 8 mei 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Op maandag 7 mei waren er bestuursverkiezingen van Jong N-VA UGent om een nieuw bestuur voor volgend academiejaar samen te stellen. Daarbij werd de jonge kracht van N-VA Wielsbeke, Wout Verheye, verkozen tot bestuurslid van de jongerenafdeling.
Deze afdeling stelt een sterk Vlaams nationalisme, conservatisme en groei van de afdeling voorop voor komend academiejaar.
Hiermee sluit Wout zich aan bij een afdeling met tal van N-VA enthousiastelingen van over heel Vlaanderen. Het bestuur wordt voorgezeten door Wout Patyn, eveneens een jong opkomend talent bij N-VA Harelbeke. Ook worden N-VA Tielt, Zwevegem en Waregem hier vertegenwoordigd.

"Op deze manier tellen de meningen van jongeren echt"

“Dit geeft een blijk dat bij de aankomende gemeenteraadsverkiezingen heel wat jong opkomend talent de kans krijgt zich te mengen in de strijd om de stem. Kortom een prachtig beeld dat de kaart van de jongeren alsmaar meer wordt getrokken en dat hun mening écht telt. Vanuit de leefomgeving waarin de jongeren leven, horen zij heel wat meer bekommernissen van de jeugd, waarop zij het best kunnen anticiperen hierdoor zullen de jongeren meer worden gehoord. De gemeenteraadsverkiezingen zijn op deze wijze aantrekkelijk voor de jongeren,” aldus Wout Verheye.

Meer info: https://ugent.jongnva.be/wie-is-wie/wout-verheye