Nieuwe uitbaters voor horecazaak ‘De Meander’ in Wielsbeke

Op 16 maart 2018, over deze onderwerpen: Lokale economie

Op 23 maart opent De Meander in Wielsbeke opnieuw zijn deuren. Jürgen Teerlinck ging namens N-VA Wielsbeke de nieuwe uitbaters succes wensen. We werden er alvast vriendelijk en enthousiast ontvangen. Voor Tania De Bels is het uitbaten van een horecazaak  een droom die uitkomt.  Na jaren in zowel verkoop, aankoop als productieplanning was ze toe aan een nieuwe uitdaging, en die vond ze in de Meander. Haar partner, Nico Van Mook zal haar vooral tijdens de avondshifts bijstaan.

In de Meander zal je over de middag en ’s avonds terecht kunnen voor een snack, met voor elk wat wils. Croque monsieur, vispannetjes, salades, 6 verschillende hamburgers, een aanbod voor vegetariërs en diverse menu's voor de allerkleinsten staan op de kaart. Wie in de namiddag zin heeft in een zelfbereide verse pannenkoek of wafel kan ook in de Meander terecht.

De dag afsluiten in een sfeervol en gezellig kader zal ook mogelijk zijn. Tania en Nico willen er namelijk een heus sfeercafé van maken. Tania draagt vriendelijkheid hoog in het vaandel en wil dat iedereen zich ‘thuis’ voelt in haar nieuwe zaak. Na ons bezoekje zijn we er van overtuigd dat Wielsbeke er een succesvolle horecazaak bij heeft.