Naar jaarlijkse traditie is N-VA Wielsbeke ook terug van de partij voor de jaarlijkse plantjesverkoop voor Kom op tegen Kanker

Op 28 augustus 2019, over deze onderwerpen: Activiteiten N-VA

Het Plantjesweekend van Kom op tegen Kanker viert dit jaar een belangrijke verjaardag. Tijdens het derde weekend van september zullen al voor de 25ste keer duizenden azalea’s hun weg vinden naar mensen die de strijd tegen kanker een warm hart toedragen. Vorig jaar werden 332.000 plantjes verkocht, goed voor 2,3 miljoen euro. Dit jaar mikt Kom op tegen Kanker opnieuw op een recordjaar.

De organisatie is nog op zoek naar gemotiveerde vrijwilligers die de plantjes tijdens deze jubileumeditie willen helpen verkopen.

Wil je bijdragen? Aanmelden kan t.e.m. 4 september via ldc [at] ocmwwielsbeke.be of telefonisch via het nummer 0800 96 866.

De opbrengst van het Plantjesweekend gaat naar verschillende steun- en zorgprojecten voor kankerpatiënten. Zo worden er o.a. speciale activiteiten georganiseerd voor kinderen en jongeren met kanker. Een deel van de opbrengst gaat naar palliatieve zorg en lotgenotengroepen.