Activiteiten N-VA

ACTIVITEITEN PARTIJ

Datum: 08/05/2016

Titel: Moederdagrozen voor bewoners en personeel woonzorgcentrum Ter Lembeek

In het weekend van 7 en 8 mei vierde N-VA alle mama's. De Wielsbeekse N-VA-afdeling zette daarom op moederdag de bewoners van het woonzorgcentrum Ter Lembeek in de bloemetjes
Een praatje slaan met de bewoners, een gele roos als moederdaggeschenk en een dikke kus, de actie van de Wielsbeekse N-VA afdeling werd enorm gewaardeerd, aldus bestuurslid en N-VA OCMW-raadslid Marianne Vancoillie.
Ook het aanwezige verzorgend personeel en vrijwilligers kregen een gele roos als moederdaggeschenk en dit als waardering voor hun dagdagelijkse inzet voor de ouderenzorg in onze gemeente.

Datum : 15/11/2015

Titel : N-VA organiseert blijde intrede van Sinterklaas in Wielsbeke

Het is inmiddels bijna 50 jaar geleden dat de Sint voor het eerst voet aan wal zette aan het sas van Ooigem en deze traditie wil N-VA Wielsbeke verder zetten. Dit jaar voltrekt zich dit heugelijke feit opnieuw op ZATERDAG 28 NOVEMBER. Om 13.30 u. verzamelen  kinderen en hun ouders aan het Sint-Brixiusplein in Ooigem om dan in stoet, vergezeld van de Harmonie “De Ware Vrienden” naar het sas te trekken.

Na aankomst van Sinterklaas per boot gaat het dan in stoet terug naar het Sint-Brixiusplein waar in  taverne “De Klokke” de kinderen een persoonlijk gesprek met de Sint kunnen hebben, een zakje snoep en een geschenkje krijgen.

Om het geheel wat betaalbaar te houden vragen de organisatoren – N-VA Wielsbeke en Taverne De Klokke – hiervoor een bescheiden bijdrage van 3 euro.

Datum : 30/09/2015

Titel: N-VA op Wielsbeekse Feesten

Net zoals de vorige jaren was de Wielsbeekse N-VA-afdeling terug paraat op de avondmarkt tijdens de Wielsbeekse Feesten. Dit jaar werd gekozen om de kinderen spel en plezier te gunnen. Een drietal spelen werden gehuurd en veel Wielsbeekse kinderen konden zich de hele avond uitleven en enkele mooie prijsjes winnen.

Datum 30/06/2015

Titel :Geslaagde info-avond voor ondernemers samen met OfficeBoost

'Hoe als ondernemer of vereniging uw administratie beheren' was het onderwerp van de eerste info-avond op dinsdagavond 28 april van de Wielsbeekse N-VA afdeling in zaal Den Aert te Sint-Baafs-Vijve samen met OfficeBoost. Dit is een dynamisch bedrijf geleid door twee dames, Doenja Goutsmet (afkomstig uit Wielsbeke) en Heidi Coppens die ondernemers helpen bij het optimaliseren van hun administratie.

Eerst was er een korte inleiding door N-VA Schepen van Middenstand Rik Buyse die uitleg gaf over de Wielsbeekse geschenkbon. Deze winkelbon zal door iedereen kunnen aangekocht op het gemeentehuis en zal gelden als betaalmiddel bij de deelnemende Wielsbeekse handelaars. Vanaf januari 2016 moet de cheque in voege zijn, aldus Rik Buyse op de info-avond.

Tips

Daarna was Vincent Herman aan de beurt, secretaris van de Wielsbeekse N-VA afdeling en boekhouder van beroep. Hij gaf voorbeelden van een 'slechte' administratie en wat (vooral) de financiële gevolgen daarvan kunnen zijn.

En tenslotte waren de dames van  OfficeBoost zelf aan het woord, iedereen kreeg heel wat tips te horen om zijn administratie van zijn onderneming of vereniging te verbeteren, mooi uitgelegd in een power-point die geprojecteerd werd op het grote scherm.

De info-avond eindigde met een gezellige receptie en wat napraten met de aanwezigen.

Datum 15/05/2015

Titel: Moederdagrozen voor bewoners en personeel woonzorgcentrum Ter Lembeek

In het weekend van 9 en 10 mei vierde N-VA alle mama's. De Wielsbeekse afdeling zette daarom op zaterdagmorgen 9 mei personeel en bewoners van het woonzorgcentrum Ter Lembeek in de 'Helfie bloemetjes'.

Waardering

Ook het aanwezige verzorgend personeel kreeg een gele roos als moederdaggeschenk en dit als waardering voor hun dagdagelijkse inzet voor de ouderenzorg in onze gemeente.

Datum : 14/02/2015

Titel : N-VA Wielsbeke verrast zijn leden met heerlijke valentijnschocolaatjes

Op zaterdag 14 februari pakte N-VA Wielsbeke met een Valentijnsactie uit voor al hun leden. Van ’s morgens vroeg tot laat in de namiddag werden alle leden in Wielsbeke bezocht en verrast met overheerlijke valentijnschocolaatjes. Gezien de reacties achteraf , bleek dat deze actie door onze leden echt ‘gesmaakt’ werd en dus zeker voor herhaling vatbaar voor volgend jaar.

Nieuws over dit onderwerp

DOSSIER VERKEERSVEILIGHEID IN ONZE GEMEENTE

[✔️] Vraag: uw bekommernissen. Deel ons de locaties mee waarvan u vindt dat deze een groot gevaar vormen.[✔️] Wij bundelen alle input van onze inwoners: Inspraak telt.[✔️] Wij zetten ons maximaal in …