Nieuwjaarsreceptie N-VA Flanders Expo: N-VA Wielsbeke was er bij !

Op 17 januari 2015

Op zaterdag 10 januari vond in Flanders Expo te Gent de nieuwjaarsreceptie plaats van N-VA nationaal. Na de toespraak van Bart De Wever was het de beurt aan gast-DJ en kersvers ondervoorzitter Sander Loonens om de eigenlijke nieuwjaarsfuif op gang te trappen. Traditioneel gebeurt dat met een drietal nummers die op ludieke wijze naar de actualiteit verwijzen. Maar de weerzinwekkende gebeurtenissen in Frankrijk deden Sander afstappen van die traditie. Nu grappige nummers draaien, zou ongepast zijn. Daarom koos hij als eerbetoon aan de slachtoffers én als statement slechts één nummer: ‘Rockin’ in the free world’ van Neil Young. “Een song die mooi samenvat wat we moeten doen, en dat is doorgaan met plezier maken in een vrije wereld”, verklaarde Bart De Wever. N-VA Wielsbeke was er bij op de nieuwjaarsreceptie met Stefaan Lambrecht en Vincent Herman, respectievelijk voorzitter en secretaris van de Wielsbeekse afdeling. De foto met Bart De Wever mocht niet ontbreken.