N-VA Wielsbeke was present op Wielsbeekse Feesten

Op 3 september 2012

FanfareVrijdagavond 31 augustus omstreeks 18 uur vond de opening van de Wielsbeekse feesten plaats en dit met een rondgang van fanfara Steeds Beter uit Sint-Baafs-Vijve op de Wielsbeekse avondmarkt.
De fanfare werd gevolgd door burgemeester Jan Stevens en het schepencollege. Daarbij natuurlijk onze N-VA schepen Rik Buyse.

N-VA Wielsbeke was voor het eerst in zijn bestaan uitdrukkelijk aanwezig op de Wielsbeekse avondmarkt. N-VA Wielsbeke, kandidatendie net als 6 jaar geleden in kartellijst met CD&V naar de Wielsbeekse kiezer trekt, stond met een gemeenschappelijke stand in de Baron van den Bruggenlaan. Veel mensen ontmoet die avond, veel gepraat en vooral veel positieve reacties gehoord dat N-VA ook in Wielsbeke zich laat profileren.

Op de foto zie je 4 van de 6 N-VA kandidaten voor de komende gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober: Stefaan Lambrecht,  Véronique Descamps, schepen Rik Buyse en Vincent Herman.
De andere 2 kanditaten zijn Marianne Vancoillie en Inge Van de Vyver.